vineri, iunie 18

jurnal de bord

sunt maci salbatici... si ceva floricele albastre, creaza un contrast fantastic cu nisipul si malul inverzit... un vanticel adie si nu ma lasa sa-mi fie prea cald, marea e primitoare si nisipul umed de sub valuri ma incita intruna!

stateam azi pe mal, exact acolo unde se sparg valurile si puterea si hotararea cu care imi aruncau picioarele intr-o parte ma inebunea de placere. m-a vegheat un melcisor si musculitele m-au sarutat pe fese pana le-am gonit bland... nu pentru totdeauna.

ah... ce senzatii si melancolii. imi astern dorurile mute printre scoici si le voi lasa aici, sa ma patrunda in talpi si data viitoare. voi lua cu mine o bucatica de vant, in plete, si le voi lasa sa-mi mangaie umerii bronzati... dar mai e pana atunci. mai stau. ma mai scald in lumina.

Un comentariu:

memori3s spunea...

foarte frumos. sa imi aduci intr-o sticla nisip si scoici si briza marii.. vreau multe stiu.
hug>:D<