luni, iunie 28

ploua

ploua marunt, ploua des, ploua ca o perdea alb-transparenta care transforma orizontul... imi place ploaia. sunt la munte... e ceata, e gri si eu totusi vad culori in tot. am respirat adanc si am pasit cu grija. voi dormi iar. mult. ma voi inunda de verde si-mi voi aminti vremuri de demult. ma voi lasa spalata de picaturi reci si proaspete. ma voi intregi din ele si le voi pastra in causul sufletului pentru vremuri de negura... cand voi avea nevoie de apa vietii sa ma clateasca in interior...

ma asteapta marea. de data asta voi pasi din munte in mare si voi imbina cele doua intr-un intreg. voi fi totala.

3 comentarii:

ochelari de ploaie spunea...

munte, mare, frumos.

memori3s spunea...

frumos frumos frumos, de la munte te rog sa imi aduci o bucatica din cer, te urci pe munte si esti mai aproape:D odihna placuta la munte>:D<

Lilu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=dZYj7U00b1Q&feature=related