joi, iunie 17

tinerete fara batranete

mi se pare incredibil si fantastic, aproape de fabulos.... am fost ieri cu mama la o receptie organizata in cinstea unor oameni frumosi, profesori universitari, energeticieni, academicieni, personaje care tin in picioare lumina si energia din casele voastre... oameni trecuti de varsta tineretilor haotice.

au dansat, s-au simtit bine, si pe melodia aia "tanar vreau mereu sa fiu... ca la 20 de ani, fara griji si fara bani" erau in picioare toti, sareau si se zbenguiau cu o naturalete minunata. zambeau, erau liberi... e minunat sa vezi astfel de oameni ca se simt bine, se distreaza, ies din cotidian si invita doamnele la dans, latino, disco, muzica populara, orice. nimic nu-i mai facea sa seada pe scaune... am descoperit intr-un mosulet aparent trist o energie de nedescris, un adevarat dansator, un om cu umor si plin de viata. m-a emotionat. sa constat diferentele de generatii si asemanarea totusi intre suflete care se simt din interior cat de tinere si pure s-au pastrat...emanau frumusete, viata se vedea in ochii lor...

si mama era fericita. si eu uimita placut. am savurat clipele astea ca pe o lectie de viata, o lectie de tinerete... vreau sa cresc frumos si sa imbatranesc intinerind, oricate anotimpuri imi va lasa Dumnezeu...

2 comentarii:

denisia spunea...

Intradevar, cand iti pastrezi sufletul tanar, treci peste toate mai usor, gusti din frumusetile vietii mai cu pofta.

ochelari de ploaie spunea...

:)