joi, iunie 3

copil batran

a plecat bunica mea. am dus-o la tren. si am trait clipe de vis alaturi de copilul din ea. incredibil cum s-au intalnit copilul din mine cu cel din ea... si s-au jucat impreuna intr-o armonie dulce, naiva, fantastica. plang de fericire si stiu ca astfel de momente imi vor deveni amintiri amare la un moment dat... e atat de frumos cand un batran devine copil, si explodeaza de inocenta si neajutorare...e curat, e pur...

ne-am luat chipurile in maini si ne-am privit indelung, frunte in frunte... si mi-a spus "sa ai grija de tine! sa nu uiti ce-ti spun!"... am sarutat-o pe obraz apasat si pleoapele ei s-au plecat peste o lacrima de drag...drag de nepoata ei. ne-am tinut de mana si am ras de babalacii din gara. i-am zis ca e o bunica beton si cand a urcat in tren a zis "e beton trenul asta"... ce-am mai ras! se uita la alti batrani si era mandra de ea, ca merge... singura... ca poate calatori. se simtea tanara si ii privea si vorbea despre ei ca un copil, departe de varsta si infatisarea lor.

am alintat-o, am strans-o tare in brate si am coborat sa o privesc de pe peron. am intins mana spre geam si i-am mangaiat fata prin sticla aceea care ne despartea...si-a plecat obrazul spre palma mea si a pus si ea mana pe geam... ne-am mai luat o data de mana asa... si ne-am jucat cu degetele... am ras, ne-am trimis bezele...si palmele noastre nu se mai dezlipeau... doar trenul a facut ca mana mea sa ramana pe loc iar a ei sa fuga spre..."acasa la bunica"...m-a privit indelung, o vedeam cum se departeaza si fluturam mana zambind.

Te iubesc Bica mea! sa te faci bine...

3 comentarii:

Catalin spunea...

Ce usor e sa te simti copil cand esti langa bunici...

Joker spunea...

Pasiunea...prea mare dauneaza sanatatii.
Si viitorului:))

(alex)andra barbulescu spunea...

@joker: crezi?