joi, iunie 24

intoarcerea

moment perfect... plecam cu maxitaxi si in spate se aude o tipa cu chitara care fredoneaza melodia "Campuri aurii"... lasam in urma campurile aurii cu maci si albastrele, malul si valurile, linistea si pescarusul alb. ma asteapta tot aici. revin cat de curand.

am privit stelele indelung. am iubit spatiul deschis si raza care m-a topit. mi-am jucat pletele in briza. am facut poze si am savurat momente. mi-am scaldat sufletul si trupul intr-o mare limpede. am cules scoici si mi-am afundat talpile in nisip. mi-am pus un inel pe deget si m-am casatorit cu marea. pescarusii ne-au fost martori si algele decor.

am ajuns acasa. imi doresc sa fac atatea, sa vad atatia oameni dragi si sa intreprind o groaza de activitati care mai de care... uf, si n-am sa reusesc. sunt sigura. insa voi picta scoica cea mare pe care am adus-o cu mine. si voi termina cartea inceputa pe plaja. promit!

mi-e dor de voi. de tine. vreau! ating. strig. sper. astept. zambesc. clipesc.

(fiecare stie in spatele carui verb se afla ;) )

3 comentarii:

(alex)andra spunea...

unii dintre ei se ascund in spatele pluralului. era corect asa: "eu sunt confuz... nu mai stiu... sper sa nu ma confunzi cu altul/altele"

o stii pe aia cu speri mata? dar pe aia cu vuvuzelul anonim?

stii cum se saruta fluturii? nu? bine.

Kaos Moon spunea...

vezi cum ne programezi :)

(alex)andra spunea...

@K: dai o ciocolata si te bag peste rand :))