vineri, iunie 4

nimic

nu doare cum durea candva... dar simt nimicnicia mai profund ca niciodata. m-ai intrebat daca mai cred in "pur si simplu". da... dar vezi tu? el poate fi un zbor de fluture sau o unghie ce scrijeleste pe o tabla uscata... mi-e amar azi. sunt nimic. simt nimic. si golul asta e plin... sau gol... mai conteaza? e gol pur si simplu, si e crunt sa zaci intr-o stare de nedescris in cuvinte, sa stai la propriu si sa nu astepti nimic, sa nu vrei nimic, sa nu faci nimic, sa nu-ti doresti, sa nu speri, sa nu gandesti aproape.... e ca un hau in care cazi continuu si nici macar nu-ti pasa...

mi-e Bine si Rau in acelasi timp. si ma desprind de mine si privesc cum cele doua se lupta acolo inutil, in sufletu-mi de lut, incercand sa remodeleze amprenta ta... prea tarziu. soarele Nostru a uscat si a impietrit pecetea. si va ramane in Infinit acolo. golita si crapata. caci nici lacrimile nu mai sunt ude.

mi-e gol! si nici sa urlu nu am putere. si nici sa scriu si nici sa fiu!

(azi e botezul. si nunta. lor.)




7 comentarii:

eliana spunea...

e bine ca este. si azi este. si e o zi. doar o zi.

sa ai bine sa ai putere sa fii. si daca nu mai poti da o tura pana la mine sau cheama-ma sa vin sa fiu eu in locul tau putin.


pana reusesti sa respiri la loc.

(alex)andra spunea...

zambesc cu o lacrima in colt de geana. imbratisez cald prietena mea. ea stie de ce. eu stiu de ce. multumesc!

Pasiunea spunea...

nu astepta....cauta...doresteti
ca sa obtii ceva trebuie mai intai sa iti doresti
viata este frumoasa bucurate de ea

Kaos Moon spunea...

lozinci... e trista pentru ca vrea sa fie trista; maine o sa fie vesela, iar poimaine cinica... ia n-o mai vaicariti ma atata! e puternica

(alex)andra spunea...

@K: ca bine le stii tu ;)

Kaos Moon spunea...

@K : io stiu tot...

niciodatadeajuns spunea...

bine si rau in acelasi timp... suna cunoscut!