sâmbătă, iunie 26

eu

sunt proaspat absolventa de master. si 2 facultati.  drept si stiinte politice. si am facut 2 ani in 1 la drept si ma mandresc cu asta. 36 de examene anul asta si le-am luat cu bine si foarte bine. sunt cea mai sexi, cea mai desteapta, cea mai inteligenta, cea mai libera, cea mai fericita si mandra femeie de pe pamant. pentru ca fac doar ce-mi place, cum imi place. si fac bine. ma iubesc cel putin o mie de fiinte de sexe diferite, declarat oficial si neoficial. eu iubesc pe toata lumea ca sunt plina de iubiri si iubire si dau pe dinafara. si nu mi-au murit laudatorii. dar sunt narcisista.

am avut ieri party de absolvire. "felicitari barbulescu pentru entuziasmul cu care traiesti tot ce faci" mi s-a spus... m-am bucurat ca un copil sa constat feedbackul starilor mele impartasite. sa vad ca oamenii adunati in jurul meu ma simt asa cum sunt. asa cum ma ofer. ca se vede, si eman la propriu "entuziasmul" din tot ce intreprind. e fantastic. va recomand. transparenta, sufletul pe tava in orice nimic de relatie sau activitate. va recomand sa fiti voi oriunde... sa nu va pese, sa nu creati imagini si aparente. se sparg ca valurile la mal mai devreme sau mai tarziu, nu castigati nimic autentic.

ah am terminat cu scoala, sper ca nu definitiv. voi publica o carte la anul. nu m-as desprinde de etapa asta a tineretii mele, niciodata... studentia...

gata ca ma apuca melancoblegiile.

3 comentarii:

ochelari de ploaie spunea...

:)

ochelari de ploaie spunea...

tu dormi?! sigur nu... esti plecata posibil :)

memori3s spunea...

felicitaaari!!!!! >:D< :*si nu trebuie sa te desprinzi de studentie, poti sa o pastrezi in suflet, nu ti-o ia nimeni de acolo:)