vineri, iunie 11

canicula

e cald... dar e bine asa. am in sfarsit talpile la o temperatura rezonabila. ma gandesc la urmatoarele saptamani si ma cuprind doruri si nevoi. vreau mare. vreau nisip. te vreau pe tine acolo, sa ma dezmierzi... sa numaram impreuna boabele de nisip, sa ne punem scoici in par, sa ne facem coliere de alge si sa pasim de mana, spre mare... in mare...

sa gonim cu viteza luminii pe autostrada, eu cu picioarele pe bord, tu incantat de evadare, de mine. sa fumez cu pofta si sa fredonez melodiile noastre. sa-mi scot capul pe geam sa ma ciufuleasca vantul, sa rad cu gura pana la urechi si sa te mangai pe ceafa in timp ce conduci...sa-ti odihnesti mana pe piciorul meu gol si sa ma lasi pe mine sa schimb vitezele...si la propriu si la figurat.

4 comentarii:

memori3s spunea...

imi place noul "look" al blogului:> mareeeee:>

silvia spunea...

superbe dorinte ! cred ca nu numai ale tale , cel putin si mie mi se potrivesc :) frumos

Kaos Moon spunea...

schimbatorul de viteze e la dispozitia ta... nu tu slivia, ci alexandra

(alex)andra spunea...

hai lasa-o si pe silvia...:))