duminică, iunie 13

fragile

ma simt fragila... parca ma sparg in mii de bucati si ele isi vor lua zborul ca un stol spre implinirea tuturor dorurilor mele mute. ma simt... insolata de curiozitati si vise. de prea multe scrieri si taceri. mi-e sete de rece. ma simt fierbinte.

imi vine sa strig. sa alerg, sa zbor spre... tine. sa cad rapusa. sa zac vreo doua vieti si in a treia sa ne privim cu zambete.

am trantit un sms in care mi-am conturat toata starea. l-am trimis de parca il asezam cu grija la piciorusul unui porumbel mesager... nu vreau raspuns, mi-a facut bine doar curajul de a apasa pe "send"... m-a intarit. si mi-a mai domolit din flacari. stiu ca vei intelege.

fac barcute din staniolul de la pachetul de tigari si astept... astept pur si simplu fara vreo proiectie a ceva ce trebuie musai sa se implineasca. imi place aripa asta pe care plutesc. vad de sus marea. si deasupra mea stele infinite. ma simt atat de mica dar intind mainile in aer, zambesc si las adierea necunoscutului sa-mi ciufuleasca pletele...

aiurez. e prea cald totusi.


4 comentarii:

Mihai Paun spunea...

Scrii frumos si tu domnisoara, alegi cu grija cuvintele, cand am citit am avut o senzatie de parca ma tavaleam in satin, foarte fain!, see you around!

Andrei Ghiorghe spunea...

Aiurezi frumos :)

Biscuite spunea...

am gasit si m-am descurcat.mai am un blog cu aceeasi adresa.multumesc pentru ajutor.te pup

(alex)andra spunea...

@biscuite: cu multa placere! tocmai m-am uitat. buna initiativa! :)