duminică, iunie 13

insomnia

reincep noptile albe... transpir si ma enervez. fumez mult si scriu mult. gandesc si mai mult si uneori gandurile astea ma depasesc, privesc inapoi spre mine si ma striga brutal. imi constientizez spatiul gol din asternut... imi pun si imi scot ochelarii de sute de ori pe zi. asist la propria-mi dezintegrare. si cu viteza luminii ma integrez la loc... in absolut. sau in relativ. naiba mai stie...

am fost in cismigiu la 2 noaptea. haite de jandarmi. indragostiti pe banci care mancau shaorma si mirosea pana la 5 banci de ei... broscute ce sareau pe alei. oracaitul se auzea dinspre apa... m-am gandit ca alea de pe alei au dezertat intr-un fel. cateva perechi in barci pe lac... oare ce puteri magice anti-tantari detin? sau shaorma aia de dinainte, de pe banca e secretul? izul de usturoi alunga tantarii dintr-o eventuala escapada cu barca, noaptea. ce romantic. betivi care se se pierd prin labirintul parcului si nu gasesc iesirea spre... casa.

cu toate astea e frumos. e magic cand privesti totul la lumina felinarelor, ratustele dormeau majoritatea. bancutele solitare imi dadeau impresia de liniste. aproape sinistru. mi-as fi dorit sa dansam sub stele. asa pur si simplu. acolo... in gradina Micului Paris.

plimbare nocturna. Bucuresti luminat si gol. asa-i sta de bine uneori...! trag din tigara cu pofta de... altele. vreau acasa. la insomnia mea... in suc propriu.


3 comentarii:

dmd spunea...

Da,3 noaptea!Bucuresti noaptea in Cismigiu!!Nu mai tin minte de cand nu am fost.Se putea numii si singuratate,dar nu este treaba mea.Bucuros de cunostinta.Am remarcat la inceput numele blogului(pitic..)Apropo,am fumat foarte mult timp,m-am lasat un an si jumatate si acum am revenit(cum sa nu cand citesc"trag din tigara cu pofta...)Sa-ti fie cat de bine se poate.

(alex)andra spunea...

multumesc de vizita! :) o sa-mi fie (de) bine :P!

phidas spunea...

La 2 noaptea in Cismigiu? Tare.